Ogłoszenie

TWOJE MIEJSCE NA REKLAME. PROSZĘ PISAĆ NA PW. A USTALIMY SZCZEGÓŁY.

#1 2011-03-01 14:12:25

 diablo4x

Ojciec Dyrektor

9434244
Call me!
Skąd: SC
Zarejestrowany: 2011-02-28
Posty: 4
Punktów :   
WWW

Fabuła/Zapowiedź gry GTA 4

Bohater i Fabuła

    * Główny bohater gry , Niko Bellic, to Chorwat lub Serb. Ma około 30 lat
    * Znanych z San Andreas siłowni nie będzie, jednak nadal będziemy musieli jeść.
    * Wzorem poprzedniej części w grze pojawią się sklepy
      z ubraniami i szafy w których zmienimy swoje wierzchnie odzienie. O zmianach fryzur nic nie wiadomo
    * Niko chcę zaznać spokoju, więc za namową kuzyna przyjeżdża do Liberty City, które jest podobno rajem dla takich ludzi. Wszystko okazuje się jednak kłamstwem – Roman, kuzyn Niko, ściągnął go do miasta, ponieważ ma ogromne kłopoty
    * Fabuła nie będzie tak „szczęśliwa” dla bohatera jak w poprzednich częściach – bohater nie stanie na szczycie przestępczej piramidy
    * Postacie z poprzednich części serii nie pojawią się w GTA IV
    * Uliczne gangi będą miały duży wpływ na fabułę
    * Wielu ważnych dla fabuły postaci nie będzie rodowitymi amerykanami
    * Akcja gry rozgrywa się w 2007 roku

Ludzie

    * Powrócą znane z pierwszych części grupy przechodniów ( ludzie z Rocstara nazywają ich świrami). Jak na razie pewne jest, że pojawią sie yuppies i lunatycy (to może być ciekawe). Niektóre grupy mają być bezpośrednio przypisane do danych
      dzielnic. W poprzednich częściach zabicie całej grupy dawało punktowy bonus – być może w najnowszej odsłonie będą bardziej użyteczni
    * Przechodnie to dorośli ludzie, kobiety lub mężczyźni
      – nie będzie ani dzieci, ani zwierząt.
    * Przechodnie mają mieć całe zestawy charakterystycznych dla siebie zachowań, np. rozmawianie przez telefony komórkowe
      , robienie zakupów, czy palenie papierosów
    * Z przechodniami nie będzie się dało rozmawiać

Miasto

    * Miasto zostało zainspirowane Nowym Jorkiem – nie będzie to wierna kopia tego miasta, a „tylko” stworzona na jego podstawie metropolia tzn. że w grze pojawią się charakterystyczne dla Nowego Jorku budynki, lecz układ ulic
      będzie inny.
    * Liberty City z GTA 4 zostało podzielone na pięć dzielnic - Manhattan to Algonquin, Brooklyn to Broker, Bronx to Bohan, New Jersey to Alderney, a Queens to Dukes. Terenów innych niż Liberty City (wsie, obrzeża miasta itd.) nie będzie
    * Wirtualna metropolia będzie tak zaprojektowana, aby nie było w niej nieciekawych miejsc, bądź niepotrzebnych przestrzeni (jak miało to miejsce z zaprezentowaną w San Andreas pustynią), min. z tego powodu w grze
      nie pojawi sie lokacja ze Statułą Wolności. Teren gry będzie przez to znacznie mniejszy niż w SA - Liberty City ma być porównywalne wielkością z JEDNYM miastem ze wspomnianej gry.
    * Do znacznej ilości budynków będziemy mogli wejść i to wszystko bez żadnego doładowywania. Wnętrza mają być co najmniej tak samo szczegółowe jak samo miasto.
    * Najprawdopodobniej, wzorem poprzednich części, nie wszystkie dzielnice będą dostępne od początku gry.
    * Podobnie jak w poprzednich częściach miasto będzie pełne różnorakich reklam i bilbordów nawiązujących do rzeczywistego świata np. charakterystyczna, zielona, reklama napoju Sprunk (Sprite)

Technologie

    * Absolutnie wszystko ma być doczytywane w locie – napis loading zobaczymy tylko podczas wczytywania stanu gry.
    * Zasięg rysowania modeli budynków ma być ogromny.
    * Znacznej poprawie ma ulec sztuczna inteligencja
      wszystkich postaci – policjanci mają być mniej ustępliwi, a wirtualni kierowcy
      mają lepiej jeździć
    * Twórcy włożyli ( i wkładają) wiele pracy w dopracowanie animacji np. sposób poruszania się bohatera będzie zależał od powierzchni po jakiej idzie
    * W grze pojawi się Multiplayer
    * Oprócz muzyki z odbiorników radiowych zamontowanych w pojazdach
      znajdą się także w grze utwory dopasowane do odpowiednich sytuacji, np. strzelanin

Model rozgrywki

    * Główny bohater będzie posiadał bardzo przydatny telefon
      komórkowy, który oprócz dzwonienia i wysyłania SMSów będzie posiadał organizer oraz aparat. Gra zmieni nieco charakter, bo to nie zleceniodawcy będą szukali nas, ale my ich. Nasi pracodawcy mają się zachowywać jak prawdziwi ludzie – czasami w ogóle nie będą chcieli z nami rozmawiać. Dzwonić będziemy mogli także po taksówkę, bądź do naszych przyjaciół z doków. Najprawdopodobniej będzie to funkcjonowało na podobnej zasadzie jak zamawianie zrzutów uzbrojenia i pojazdów
      w Just Cause.
    * W grze pojawi się możliwość wynajmowania pomocników
    * Niko będzie miał jeszcze większą swobodę niż bohaterowie poprzednich części – będzie się mógł wspinać po słupach telefonicznych (prawdopodobnie tez po rynnach), będzie mógł przywierać do ścian i prowadzić ogień zza węgła (celowanie ma zostać poprawione, będzie znacznie bardziej precyzyjne), albo uchylać lekko drzwi by zajrzeć czy nikt się nie ukrywa w pomieszczeniu. Podczas kradzieży zamkniętego samochodu
      wybije szybę, aby dostać się do środka
    * Stawiane przed nami zadania mają być dłuższe, urozmaicone, a niektóre będą miały kilka możliwych zakończeń. Podczas zadań ważną rolę ma odgrywać miasto
      i jego interakcja z graczem.
    * Gra ma być całkowicie nieliniowa, oraz ma posiadać kilka możliwych zakończeń – tylko od gracza zależy jak potoczą się losy Niko

Pojazdy

    * W grze nie będzie samolotów, jednak pojawią się inne powietrzne środki transportu
      (być może będą to helikoptery lub lotnie)
    * W grze znajdą się również łodzie
    * Po jetpacku z San Andreas fani spodziewali się wprowadzenia kolejnych dziwnych pojazdów do gry. Twórcy niczego nie potwierdzili, jednak podsumowali wszystko tajemniczym i krótkim zdaniem „takie rzeczy trzymamy w tajemnicy”
    * Każdy pojazd ma mieć własną i charakterystyczną dla siebie fizykę jazdy


Serwery Counter Strike 1.6 STEAM + NON-STEAM
http://gd.cserwerek.pl/stat_mini,7.png
http://gd.cserwerek.pl/stat_mini,2.png
http://gd.cserwerek.pl/stat_mini,6.png

Offline

 
---------- WITAMY NA STRONIE GIERKAPL. TU ZNAJDZIESZ DUŻO O SWOICH ULUBIONYCH GRACH :) ----------

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.maniek-mods.pun.pl www.centrum-sonyericsson.pun.pl www.simtractorversions.pun.pl www.polishfunbyolol.pun.pl www.labradory.pun.pl